tiistai 3. helmikuuta 2009

noir de noir

paketti on hienoista hienoin

Olen aina muistellut että Fazerin normi sininen on ihan hyvää mutta tylsää kun en sitä osta koskaan. Mutta huh mikä pettynyt kun eilen ostin Mariaenne levyn.. kamalan makeeta, jotenkin tylsän mautonta, ei pahaa mutta olematonta. Ohuempi palakin on aina kivempi.

Niinpä kipusin tänään ostamaan "oikeaa" suklaalata kaakaopuusta. ostin
Côte d'Or Noir de Noir Extra Puur levyn. Tälläisissä suklaissa on hassu kun kaupan edessä yksi pala maistui ihan erilaiselta kun nyt pari tuntia paketin aukaisun jälkeen. Aluksi suklaassa maistui kirpeä ja hyvä hedemäisyys ja nyt lähinnä pohjaan palanut kahvi. Muuten tämä maustuu ihan kohtuu tummalle suklaalle mutta mukana on kumma äitelä vetinen maku.. ihan kun joku oisi tehnyt kaakaota veteen ja makeuttanut sen jollain Hermesetaksella.. hyh helvetti.

Eise kallista ollut, 3.30e 2x75g, muttei tarvii kyllä uudestaan ostaa, vaihtoehtona Kaakaopuussa olisi ollut myös pari Leonidaksen levyä mutta toi voitti oikeen hienolla kääreellään.

-

Ajattelin perustaa pelkästään suklaaseen, elvistelyyn ja snobbailuun keskittyvän blogin ja tänne jäisi vaan leivonta..

2 kommenttia:

Elsa kirjoitti...

ookko varma uudesta blogista...? Mä olen aina välillä havainnut ettet jaksa bloggailla tännekään ihan joka päivä. Eikö elvistelyä sais yhdistettyä tähän bloggyyn, onhan suklaa kuitenkin leivontaraaka-ainekin

Meri, Helsinki kirjoitti...

Mä oon kyllä sen elvistelyn ja snobbailun kannalla tapahtui se sitten täällä tai muualla.